PISANKI-PODUSZANKI

Pisanki-poduszanki - wykonane z filcu, ozdobione haftem matematycznym, wypełnione ociepliną z kurtek.

Wszystkie razem...



...i każda z osobna

"Wild Rose and Easter Cross" według wzoru z http://www.form-a-lines.net/

Wzór znaleziony na chomikuj.pl

Wzór znaleziony na chomikuj.pl

"Easter Egg" według wzoru z http://www.form-a-lines.net

"Easter Chick" według wzoru z www.stitchingcards.com

Od najmniejszej do największej




I na koniec największa ze wszystkich - uszyta z polaru, ozdobiona aplikacjami, wypełniona pierzem.

Pomysł własny

PS. Zapraszam także na mój drugi blog Obrazki z szycia wzięte, w całości poświęcony haftowi matematycznemu.

6 komentarzy:

  1. Super. Mam inspirację na przyszły rok :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dzięki :-) Bardzo mi miło, że mogłam kogoś zainspirować. Jeśli zapał mi nie minie, to na następną Wielkanoc zrobię pisanki w formie płaskich zawieszek. Mam na nie kilka pomysłów.

      Usuń
  2. superowe! zielona z kurczakiem to moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się ona akurat taka najskromniejsza wydaje. Wolę tę z polaru i podarowaną siostrzenicy pomarańczową z kurczakiem na jajku.

      Usuń
  3. Fajnie wyszło, HSgame pozdrawia!

    OdpowiedzUsuń