EMILKA

Zachęcona zadowoleniem Siostrzenicy kupiłam jeszcze jedną gotową do uszycia lalkę. W sumie są cztery, ale poprzestanę na tych dwóch, gdyż fabrycznie przygotowane dziurki rwą się, gdy mocniej się szew zaciągnie i także w momencie wypychania lalki, a przecież i tak nie zużywam całego dołączonego do zestawu "nadzienia". 

kliknij >>>>>> Filcowe Robótki - Laleczka Emilka

Emilka ma 29 cm wzrostu, wykonana jest oczywiście z filcu, a wypełniona nadzieniem dostarczonym przez producenta zestawu.


  
Zapraszam także na mój drugi blog Obrazki z szycia wzięte.

12 komentarzy:

  1. Świetne są te laleczki, bardzo fajny pomysł dla początkujących :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ona śliczna! Wspaniała laleczka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny taki zestaw- gotowiec . A Emilka jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Pewnie, że fajny zestaw - połowę roboty, ktoś inny zrobił.

      Usuń
  4. Cieakwe te laleczki - takie urocze. Podziwiam za szycie w filcu - z jednej strony bardzo wdzięczny materiał i daje super efekty, z drugiej - marnej jakości bardzo zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, jakość filcu pozostawia wiele do życzenia, dlatego nie sprzedaję moich filcowych pluszaków, bo głupio by mi było, gdyby ktoś przyszedł z reklamacją, bo filc się zmechacił, lub co gorsza - przetarł.

      Usuń
  5. Nie widziałam takich gotowych zestawów, bardzo ciekawe rozwiązanie, a filc jak filc, jeden drugiemu nie równy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je w koszalińskim Piotrze i Pawle, ale są też na Allegro czy needleart.pl.

      Usuń