SACKBOY

Ufff... Udało się…

Udało mi się dotrzymać postanowienia comiesięcznej aktualizacji bloga, choć łatwo nie było, bo to haft matematyczny okazał się tym, co tygryski lubią najbardziej i wciągnął mnie tak, że zajmuję się tylko nim, a reszta, czyli pluszaki i nieruszony jeszcze haft pętelkowy czekają na swoją kolej. Dziś jednak od wyszywania udało mi się, choć z trudem, oderwać i uszyć Sackboya z LittleBigPlanet dla Zleceniodawcy.  
  

Sackboy z LittleBigPlanet
 
Sackboy to wypchana lodami i gałgankami laleczka uszyta z worka na ziemniaki. Tyle Wikipedia

Mój Sackboy uszyty jest ze starego beżowego swetra i wypchany poduszkowym nadzieniem (100% polyester). Ma 30  cm wysokości i 17-19 cm szerokości. Oczy i usta to czarny filc, a zamek, to zamek ze starej bluzy. 


PS. Zapraszam także na mój drugi blog Obrazki z szycia wzięte.

2 komentarze:

  1. Jakie lody? Jakie ziemnioki?
    On jest uszyty ze szmat i wypchany "miękkim badziewiem" jak to twórcy mówili. Nie wiem skąd te informacje.
    - ErgePL (PolskieWWE)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszechwiedząca Wikipedia takie informacje podaje. Dzięki za uzupełnenie :-)

      Usuń